PREMIO NACIONAL AL DESARROLLO DE COMPETENCIAS DE LECTOESCRITURA Y AUDIOVISUALES 2015

lunes, 30 de noviembre de 2015

PROPOSTAS DOS LECTORES

TÍTULO: Las Lágrimas de Shiva
AUTOR: César Mallorquí
 
          Este libro cuenta una historia de misterio muy interesante y habla de que el amor puede con todo aunque haya barreras. Es un libro que es fácil de leer y cuando acabas de leer un capítulo estás intrigado sobre lo que va a contar en el siguiente. El autor explica muy bien con sus palabras de manera que nos parece ver la historia como una película. Me parece bien que se llevara un premio Edebé, ya que es una historia preciosa e interesante.


Antón López Fraga, 2º ESO

martes, 24 de noviembre de 2015

RELATOS

MI PRIMERA COMUNIÓN


           El día de mi primera comunión, fue divertido, gracioso, doloroso y cansado. Divertido, porque fue la “BOMBA”. Gracioso, por lo que pasó en la comida y en la fiesta. Doloroso, al tener que estar horas y más horas con el incómodo vestido y con los superzapatos; cansado, de tanto correr y saltar.
          El día empezó en casa de mis abuelos. Nos encontrábamos allí, porque era donde estaba la peluquera que nos iba a hacer los peinados. ¡Me tuve que levantar a las siete de la madrugada, ni que hubiera un naufragio! Yo contaba con ir sin ojeras y descansada, pero no fue así.
          Cuando salí por la puerta, me monté en el coche para ir a la peluquería y después, directamente a mi casa. Allí, me puse el vestido, me retoqué y todo lo demás, que vosotros seguramente sabéis. Mi madre no paraba, estaba todo el tiempo, ¡Lara pon esto, Lara pon lo otro, madre mía! ¡Me taladraba la cabeza!
          Después, me fui para Parga, lugar donde celebré la comunión. Antes de ir para la iglesia, me hice “unas” fotos ¡Dios mío!, ¿cuánta batería tienen las cámaras de los fotógrafos?
          Pasado un tiempo, fuimos para la iglesia. Allí el cura, nos hizo la confirmación. Empezó la misa, ¡qué nervios, qué aburrimiento, qué calor! Fue el peor momento de mi vida, ¡había avispas! Iván y Samuel, los compañeros que hacían conmigo la comunión, se morían de la risa, Samuel rojo como un tomate, e Iván matando las avispas, adivinad donde estaban esos bicharracos feos, ¡en mi vestido!
          Se acabó el momento de la misa. Fuimos para el restaurante y aún me hicieron más fotografías. Samuel y yo fuimos al mismo, Iván no. Cuando estábamos comiendo, los corchos de las botellas de Samuel, saltaban para nuestra mesa, ¡vaya mendrugo, el tío!
          Acabamos el festín, fuimos para las colchonetas y Samuel salió disparada de ella (jajajajajaj). Cuando jugamos unas horas merendamos helados, entre todos los niños comimos ¡treinta!
          Llegó la noche, cenamos y nos fuimos para una fiesta, donde estuvimos hasta las cinco de la madrugada.

          Este es el gran día de mi primera comunión, fue lo más de lo más. Espero que la vuesta también fuera la “BOMBA”.

Lara Novo Martínez 1º ESO B    17/11/2015

lunes, 23 de noviembre de 2015

PROPOSTAS DAS LECTORAS

TÍTULO: Mecanoscrito Da Segunda Orixe
AUTOR: Manuel De Pedrolo

Gustoume bastante este libro porque é un libro de aventuras onde dous rapaces sobreviven a unha catástrofe que fai do mundo un desastre. Eles intentan refacer o mundo de antes ainda que se encontran con moitisimas adversidades: falta de comida, enfermidades, golpes dolorosos, tormentas que lles destrozan as súas colleitas durante varias ocasións, tres persoas que intentan abusar da rapaza, ata uns extraterrestres…


Kevin Fontela Veiga 2º ESO

miércoles, 18 de noviembre de 2015

lunes, 16 de noviembre de 2015

PREMIOS PREMIOS

MENUDO DÍA



Saímos pola mañá cargados de ilusión cara a Ourense á entrega dos premios OUFF ESCOLA do Festival Internacional de Cine OUFF OURENSE. É as nosas ilusión vironse sobrepasadas polo que alí pasou. Pois si, a nosa peli “O camiños esquencidos” foi galardonada co PRIMEIRO PREMIO. Gritos, alegria, aplausos, fotos... Non acababamos de celebrar o galardón cando nos chega dende o insti unha nova... que non era broma, que iba en serio... SOMOS...

PREMIO NACIONAL AL DESARROLLO DE COMPETENCIAS DE LECTOESCRITURA Y AUDIOVISUALES


YEAH!!!!

domingo, 15 de noviembre de 2015

PROPOSTAS LECTORAS

TÍTULO: Palabras de Caramelo
AUTOR: Gonzalo Moure.

Este libro trata sobre un neno saharahuí que é xordomudo. Soamente pode recoñecer as palabras polos movementos da boca. Por ese mesmo motivo pode saber o que lle di o seu amigo, un pequeno camelo. Chega unha época de crise e intenta salvar ó seu amigo para que non o maten pero non o da conseguido.

  Gustoume moito esta historia ; é moi bonita pola amizade do camelo e o neno. Aínda que non me gustou moito o final porque o camelo morre .

Laura Villar 2º  E.S.O


A min paréceme que o libro é fácil de ler e moi intrigante. Aínda que teña un final triste a historia que conta Gonzalo Moure é interesante porque o neno loita por salvar a vida do camelo, aínda que non o dera conseguido. Tamén me gustou a amizade entre Kori é o camelo, Caramelo.

Kori, o principal protagonista, é xordomudo e só entende as palabras nos xestos dos labios da boca. Por estes movementos é capaz de saber o que lle di Caramelo, o seu mellor amigo, que por certo é un camelo, ó que intenta de que siga vivindo a súa vida. Ó final Kori non da conseguido salvarlle a vida, pero polo menos molestouse en intentalo. A Caramelo execútano por falta de comida.

Eu este libro sí que o recomendaría porque me parece que é para moitas idades e é moi entretenido. Eu cando o estaba lendo pola noite non o quería parar de ler porque me deixaba con moita intriga o que ía pasar despois.

Xoel Santamariña Iglesias

miércoles, 11 de noviembre de 2015

FESTIVAL DE CINE

O luns 16 de novembro terá lugar a gala da entrega de premios das diferentes categorías do  festival de cine OUFF Escola, dentro das actividades do XX Festival internacional de cine de Ourense. Nesta edición acadou récord de participación coa presentación de 126 películas realizadas por estudantes de centros públicos e privados de Galicia. O OUFF escola, é un concurso que ten como obxectivo o fomento da participación do alumnado en proxectos audiovisuais, impulsar a creatividade, o traballo en equipo e o uso do idioma galego. Tamén pretende potenciar a utilización das tecnoloxías da información e comunicación nos centros de ensino e crear un espazo de referencia para a mostra audiovisual feito nas aulas.

Pois ala imos, xa que presentamos para este certame dúas pelis: o documental A lus do mundo e a peli “Os camiños esquencidos”.   Non sei se teremos premio ou non, pero ninguén nos quita a ledicia de ter sido seleccionados e de asistir á entrega de premios. O resto o saberemos u luns 16.



martes, 10 de noviembre de 2015

PROPOSTAS DAS LECTORAS

AUTOR: NEIRA VILAS, X.
TÍTULO: MEMORIAS DUN NENO LABREGO

Memorias dun neno labrego, é un libro no que che ensina como era a vida de fai uns cantos anos. A medida que  o vas lendo, baste dando conta de como cambiaron os tempos, xeralmente é un relato bastante triste pero aínda así precioso, eu recomendaríavos que o lerades. O que máis me gustou do libro é a valentía que demostra Balbino, o protagonista. El pensa que os adultos non o entenden nas súas cousas de nenos, por iso escribe nun caderno para desafogarse. O que menos me gustou foi o final, xeralmente nos libros ao final todo acaba ben, pero este é unha excepción, xa que neste relato, ao remate non é  que acabe moi ben. Outra cousa que me gustou é como o protagonista de opón ante a diferenza que había antes, xa que na antigüidade os ricos tiñan máis dereitos que os pobres simplemente polo feito de ser ricos. Creo que este libro é moi bonito e merece a pena lelo.

Uxía López 2º ESO

Gustoume porque é un libro que nos mostra cómo era a vida xa fai uns anos e cómo era o papel dos nenos naquela época.
Neste libro ponnos un exemplo de que un neno, Balbino, que en vez de ir a escola, traballa na casa. Unha das cousas polo que non pode ir a escola e porque a súa familia é pobre. En cambio, o fillo do seu caseiro, pode recibir educación debido a que a súa familia é rica.
O que me pareceu interesante foi cómo trataban a Balbino cando facía algo que non debía facer  e tamén que, debido as diferencias económicas unhas familias non tiñan onde "caerse mortas" e outras, vivían sen ningún tipo de problemas de ese tipo.


Ányela Roca 2º ESO