PREMIO NACIONAL AL DESARROLLO DE COMPETENCIAS DE LECTOESCRITURA Y AUDIOVISUALES 2015

lunes, 27 de febrero de 2012

Propostas dos lectores




TÍTULO: Diario de Sofía en el cuarto de Baño
AUTOR: Rose Cooper
EDITORIAL: Alfaguara

Creo que este libro estaría bien para los de 1º de la ESO ya que la protagonista está en ese curso y quizás se sienten más identificados que me sentí yo.
Sofía tiene un blog de cotilleo en la página del instituto en la que habla de las cosas que les pasan a sus compañeros pero siempre sin poner su nombre sino las iniciales ya que el blog está vigilado de cerca por un Orofesor. Los cotilleos son los siguientes: los romances de Mia, quien es el alumno con la madre embarazada, entre otros. Para enterarse de los cotilleos coge su libreta y se esconde en el cuarto de baño de chicas donde escucha conversaciones secretas. Además Sofía tiene que aguantar que su madre, que está de sustituta en su instituto, la llame a gritos por los pasillos. Si quieres saber lo todo lo que tiene que aguantar Sofía y enterarte de los cotilleos de su instituto tienes que leer este libro.

Tania Forja Pena  2º ESO A 

viernes, 24 de febrero de 2012

Shoa


Sobrecolledor, imprescindible. Require un certo esforzo enfrontarse a esta película. Ollo! É dura, moi dura, pero hai cousas que é necesario coñecer.

“O francés Claude Lanzmann dirixe un impresionante documental de 9 horas e media sobre o Holocausto sen usar imaxes de arquivo nin recreacciones de ficción, tan só coa narración minuciosa das experiencias das vítimas e as testemuñas. Unhas palabras que obrigan o espectador a realizar un exercicio de insoportable imaxinación sobre a dor, o espanto e a degradación humana acontecida nos campos de exterminio. Unhas palabras co fin último da reflexión e de que xamais caia no esquecemento. É longo, e non é ameno. Pouco importa. É "Shoah", un imprescindible e sobrecolledor documento histórico que traspasa o valor de mero documental.”
 (Pablo Kurt: FILMAFFINITY)


miércoles, 15 de febrero de 2012

14 DE FEBREIRO

Moito moito amor. Libros para inspirarnos, flores para agasallar, poesía a eito, corazóns cargados de palabras de amor, música, e sobre todo….

TOO MUCH LOVE!!



Música de Quique Gonzalez "Piedras y flores" de Kamikazes enamorados)


Aproveitamos o día dos namorados para facer o noso: promocionar a lectura, a poesía… As actividades non son moi orixinais, pero non deron mal resultado

1-. MELLOR CUN POEMA
O obxectivo fundamental é achegar a poesía ó alumnado, tomando como desculpa o día dos namorados
A actividade consiste en mandar poemas de amor a un compañeiro ou compañeira de clase. A semana pasada fixemos unha pequena escolma de poemas en galego, castelán, inglés e francés. Para facilitar e elección e lectura dos poemas pegáronse nun panel os textos. Diante do panel colocamos moitas copias dos poemas, sobres e un buzón.  Os participantes tiñan que escoller un poema e envialo a alguén indicando o destinatario e o curso. O día 14 na hora de ler os “carteiros do amor” repartiron os poemas.

2-. CONCURSO DE FRASES DE AMOR
Frases de amor escritas sobre un corazón de cartulina. A biblioteca facilitou corazóns a quen non tiña (na biblioteca temos corazóns de sobra). Cada corazón identificouse co número de carné da biblioteca. Os corazóns coas frases serviron para decorar a biblioteca durante esta semana

3-.  MOSTRA BIBLIOGRÁFICA
Mostra de libros de amor (máis ou menos). Tratamos de poñer libros que teñen pouca saída e achegalos ós rapaces.

5-. UN LIBRO UNHA FLOR
Durante o día dos namorados regalouse una flor por cada libro que se prestou na biblioteca


Para ver máis fotos vai o album fotográfico

Propostas de Biblo

Título: El fotógrafo
Autores: Lefevre, Guibert e Lemecierr
Editorial: Sis Sentido

Magnífico libro, a medio camiño entre ou cómic e ou reportaxe xornalístico. Baseado nas experiencias e material fotográfico acumulados polo desaparecido fotógrafo Didier Lefèvre, durante a súa viaxe a Paquistán e a Afganistán no ano 1986, para cubrir ou traballo de Médicos Sin Fronteras durante a guerra entre Rusia e Afganistán. Combina magnificamente (dá man de Lemecier) ás fotografías tomadas por Lefevre, cos debuxos de Guibert. Aventura e información sobre unha zona do mundo que segue a estar de plena actualidade

lunes, 13 de febrero de 2012

Propostas dos lectores


El curioso incidente del perro a medianoche de Mark Haddon
A Nerea Seijas Roca de 4º de ESO le ha gustado esta novela porque es muy diferente a todas. Cristophen, el protagonista,  desde un principio tiene un misterio por descubrir: el asesinato de Wellington. Este perro pertenece a la familia Shears, con la que la familia del protagonista va a estar muy enlazada. Pero a lo largo de su proceso como detective, a modo de imitación de Sherlock Holmes, se va a encontrar con más nudos, los cuales va a tener que desatar  a lo largo de la novela.
Si tenéis el deseo de conocer tanto la relación entre ambas familias como los nuevos casos a los que se antepone, mi consejo es: leed el libro.

viernes, 10 de febrero de 2012

As pelis de biblo



Título: La última estación
Director: Michael Hofman
Drama histórico e biográfico sobre o lendario escritor ruso LeónTolstói (Christopher Plummer), a súa muller Sofya (Helen Mirren) e Valentin Bulgakov (James McAvoy), o discípulo avantaxado do escritor. O filme ilustra ademais a batalla do autor para conciliar a fama e o compromiso cunha vida extraordinariamente austera. (FILMAFFINITY)

miércoles, 8 de febrero de 2012

Propostas dos lectores



Título: O Principiño

Ola, son Sabela Salgueiro Garcia de 1º ESO e quérovos falar do libro"O Principiño". 
Este relato trata dun neno, o Principiño, que lle vai contando a historia da súa longa viaxe polos planetas do espazo a un señor que non tiña a mesma imaxinación que de pequeno tivera e que en principio so quería arranxar o seu avión. Na a miña opinión o que fai o Principiño e devolverlle toda aquela imaxinación perdida. É unha historia bonita que nos demostra que a imaxinación non ten barreiras e menos para un neno pequeno.

viernes, 3 de febrero de 2012

Propostas dos lectores

Sara Campos González  de 1º ESO A comenta dous libros

 Título: Dúas bágoas por Máquina

Este libro cóntanos a relación tan entrañable que hai entre un canciño chamado Máquina e a súa dona, Xusta. Ao pasar os anos, a familia da nena decide desfacerse do can, sen que ela o saiba, motivo polo que Xusta padecerá un gran sufrimento. Esta novela é moi tenra e emotiva; nela reflíctese a lealdade e fidelidade de Máquina á familia, o que fará que Xusta o leve sempre no seu corazón, e mesmo lle servirá para decidir o seu futuro.

Título:Camiño perigoso

Alba é unha nena que con trece anos perde a seus pais, entón decide ir na súa procura. Polo camiño acontécenlle moitas aventuras e terá que enfrontarse a situacións de perigo, medo e moitas adversidades para acadar o seu cometido. Nesta novela de carácter histórico atopámonos con acción, amor, amizade e intriga. É moi entretida e fácil de ler, ademais serviravos para acercarvos ao noso pasado.

Un saúdo, Sara.

miércoles, 1 de febrero de 2012

Propostas dos lectores


Noche de viernes de Jordi Sierra i Fabra

Marta Freire Vázquez de 1º de BAC comenta este libro que no sólo le ha gustado sino que también le ha parecido muy interesante ya que el hecho de que los cinco jóvenes tengan una situación familiar distinta le da matices de intriga que te impulsa a seguir leyendo.
Además el tema principal que se trata  en el libro, las drogas, es algo que desafortunadamente tenemos muy presente en el día a día.

Propostas do lectores


Nerea Seijas Roca de 4º ESO comenta La voz dormida de Dulce Chacón


Elvira, la más valiente y a la vez  principal protagonista de esta historia, es la muchacha que más pasos tiene que dar y enfrentar durante su vida. Su hermana Hortensia está detenida en la prisión de Ventas por apoyar al Partido Comunista del que su marido, don Fernando, formaba parte junto con el futuro marido de Elvirita, el Chaqueta Negra.
Hortensia fue condenada a pena de muerte, pero antes dejó de sí un fruto, Tensi, su hija, la más preciada de todas. El padre de Tensi cae muerto en Cerro Umbría. En cambio, Chaqueta Negra es llevado a prisión, pero liberado tras la muerte del Papa. Se casa con Elvirita y se van a Córdoba. Pero y...¿Tensi? Leed el libro para saberlo.