Iago Quijada 2º BAC
Leo para entreterme e pasar un bo rato olvidándome do resto das cousas por un tempo.
Recomendo: Dune






Noemi Vázquez 2º BAC
Leo para poder descubrir, imaxinar, aprender...Para poder reflexionar, para poder coñecer máis expresións e comentarios interesantes que despois poida utilizar no día a día.
"El Palacio de la media noche" de Carlos Ruíz Zafón.
Aconsello este libro porque da pé a imaxinar lugares e situacións que normalmente non se viven e ao mesmo tempo creache unha situacióon de intriga constante.

Alba Rodríguez 2º BAC
Eu leo porque me gusta coñecer novas historias, pasar un rato entretido e aprender novo vocabulario pero sobre todo por obligación, xa que obligan no instituto.
Recomendo ler o libro "El niño con el pijama de rayas" de John Boyne



Alicia  Gayoso 2º BAC
Leo cando non quero que ninguén me moleste, e cando necesito desconectar da miña vida e deixar de pensar nos problemas, porque lendo céntrome na historia e en imaxinar todo o referente a ela, poñéndolle cara ós personaxes e intentando predecir o que virá despois. Tamen leo por obligación, polo que moitas veces non me gusta o libro e cóstame acabalo.
Recomendo leer "Morirás en Chafarinas" de Fernando Lalana e "Mecanoscrito da segunda orixe" de Manuel de Pedrolo.

Comentarios