Cuestións Metafísicas con Carballo Calero



CUESTIÓNS METAFÍSICAS CON CARBALLO CALERO.

ACONTECEU NUNHA AULA DE MÚSICA VIRTUAL DURANTE
 O ESTADO DE ALARMA

A poesía intelectual de Carballo Calero de carácter metafísico, preocupada máis polo pensamento que polo sentimento, fío condutor do traballo audiovisual do alumnado de Música neste período de confinamento. Con este traballo convidámosvos a todos a unha reflexión sobre o tempo que estamos a vivir. 


Algunhas das alumnas de Linguaxe e Práctica Musical participantes.

Na aula de música do IES Poeta Díaz Castro, creabamos nas pasadas semanas de encerro  nas nosas casas, un novo escenario  no que deixar gravados os traballos xa iniciados a finais do segundo trimestre na materia de música. As fotos realizadas polo alumnado de 1º de Bacharelato para este fin, deron lugar, a unha curiosa exposición visual e poética,  reflexións inesperadas nestes tempos de confinamento.
A música que acompaña este traballo é do noso veciño de Cospeito, o músico Germán Díaz, que aporta coa súa obra Nimboestrato (Método Cardiofónico) o carácter que precisabamos para este traballo intelectual, de pensamento e cuestións humanas.Germán Díaz xa estivera hai tres anos no noso centro, para poñer o peche final a exposición do alumnado de música. " El sueño de la grabación sonora" , na que se investigou sobre os instrumentos mecánicos na historia.


Comentarios

  1. Comentario Hugo, 3º eso
    Acabo de ver el vídeo y está muy bien, me gusta mucho. Las fotos que más me gustaron fueron la de Nuria con el globo, también en la que aparecen las tazas de té al final...pero la que más me gustó fue la del piano. Es un poema muy bonito y también hay frases/preguntas que me gustaron mucho, como a de onde está o arte? onde está a política?, porque son frases que dan mucho de sí y que te hacen pensar y reflexionar. Sin duda un vídeo muy bonito que merece la pena ver. Me gustó mucho la combinación de frases, fotos y música de fondo, por lo que el conjunto es estupendo. Enhorabuena!!

    ResponderEliminar
  2. Cristina Paderne Roca 3º ESO
    Todas as preguntas deste vídeo fan que pensemos a onde vai todo aquelo que consideramos importante cando hai unha forza que vén de fóra, que é allea a nós e que nos fai iguales a todos. Este vídeo fainos reflexionar acerca dos nosos valores: o ben o mal, a xustiza a inxustiza... E aquelo polo que loitamos: a guerra, a paz...
    Que é realmente o importante? Dónde está ahora o importante? Son importantes as nosas diferenzas?
    A foto que máis me gustou foi a última, xa que transmite paz e calma, nestes días que tanto necesitamos relaxarnos.

    ResponderEliminar
  3. Gústame moito este traballo. Coma sempre trunfa a creatividade.

    ResponderEliminar
  4. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  5. Paula García Graña 3ºESO18 de mayo de 2020, 11:04

    Hola! Acabo de ver el vídeo y me parece muy bonito. Me gusta mucho la poesía que elegisteis ya que, hay preguntas que te pueden hacer reflexionar mucho. Las que más me gustaron fueron: Onde está o pracer?, Onde está a verdade?, Onde está a mentira?...
    Con el tema fotos, la que más me gustó fue la de Nuria con el globo terráqueo, seguida de la del piano, dónde hay una frase que dice: "A miña melodía de esperanza". A los alumnos de 1ºBAC les quedó muy bien el vídeo y las fotos en blanco y negro pegan muy bien con la música de fondo de Germán Díaz. En conclusión, muy buen trabajo!

    ResponderEliminar
  6. Iván Morandeira López20 de mayo de 2020, 16:10

    A min a frase que máis me gustou foi a de: onde está a arte?onde está a política?

    ResponderEliminar
  7. este traballo esta moi ben feito, quedouvos moi ben

    ResponderEliminar

Publicar un comentario

Entradas populares de este blog

Club de Lectura virtual La dama del alba

O Club de Lectura inaugura curso na nova biblioteca

Píldoras azules. Reflexión.